?

Log in

MAGICAL SPIRIT OASIS WATER, GO!!

THE MANY TALES OF PAKKU, THE SEXY

sexyback_pakku

MASTER PAKKU IS HERE FOR SEX

View

August 21st, 2008

PAKKU'S BACK, BITCHES!!

Share
MASTER PAKKU IS HERE FOR SEX
AND I'M OLD AGAIN! I'M BACK, BABEH!

OOOH, YAH. LOOK AT ME. YOU WANT THE PAKKU. GIVE ALL YOUR LOVE TO PAKKU.


ANYWAY, SO, ME N AZULON N KANNA ARE ALL SORTA MARRIED N SHIT....
WHICH IS WHY I'VE BEEN SO QUIET. HAVING MASSIVELY HOT OLD PERSON SEX IS FUN, YA KNOW.

BUT I'M THINKING...I'M GONNA START MY COOKING CLASSES AGAIN!!

WITH AUDIENCE PARTICIPATION!
MEANING, YOU GIVE ME THINGS YOU WANNA COOK, AND I TWIST THEM AROUND AND MAKE THEM TERRIBLY AWESOME. AND THEN WE MAKE THEM ON LIVE TV. HELLS YES.


BTW, KANNA, LOVE.
HOW'S THE STEAMBABY? WE GOTTA COME UP WITH NAMES, YEAH?

/PAKKU
>D I'M BACK, BABEH.

April 7th, 2008

IT'S TOTALLY OFFICIAL!

Share
MASTER PAKKU IS HERE FOR SEX



YEAH, I HAVE OFFICIALLY ADOPTED ONJI, WOOO!! SHE'S TEN TIMES BETTER THAN MY UGLY SON.


AND ME AND KANNA ARE GOING ON A.....
ROAD TRIP!!!!!!!
TO THE FIRE NATION TO GRAB HER....

ANYBODY WANNA COME?
HAHN, CHAN, STAR, ZUKO, AND HARU NEED NOT APPLY. YOU ALL SUCK.
ZEI AND KOH, YOU'RE COMING BY DEFAULT.

ALSO, APPA, CAN WE BORROW YOU FOR TRANSPORT?




March 31st, 2008

(no subject)

Share
MASTER PAKKU IS HERE FOR SEX
I'VE GOT A DATE WITH MRS. HAKODA <3

ALL RIGHT, HERE'S WHAT I'M MAKING FOR BRUNCH TOMORROW.....

QUAIL-CHICKEN EGG OMLETTE WITH PEPPERS AND TOMATOES...
WAFFLES WITH FRUIT AND HOMEMADE WHIPPED CREAM...
PANCAKES...
AND GRAPEFRUIT JUICE.

DOES THAT SOUND ALL RIGHT?  I REALLY DON'T WANNA SCREW THIS UP AND HAVE HER THINK I'M STILL A SEXIST ASSHOLE, WHICH I'M NOT ANYMORE....

/NOT PAKKU

UH....MRS.HAKODA, I NEED TO RESCHEDUAL THE DATE TO A LATER TIME, BECAUSE I WILL BE IN HISTORY CLASS AT 12:30.  YEAH. SORRY. FUCKING SCHOOL.

March 30th, 2008

(no subject)

Share
MASTER PAKKU IS HERE FOR SEX
WELL...UH....

APPARANTLY, I GOT MY ANTI-AGING POTION MIXED UP WITH MY BRANDY....SO NOW I'M YOUNG AGAIN.

WEIRD.

AND I HAVE A SON D: AND HE'S A DICK. OUT OF ALL THE WATER TRIBE WOMEN I HAD SEX WITH, WHY DID HAHN'S MOM HAVE TO BE THE ONE TO GET PREGGERS?? WELL, HE DOESN'T KNOW YET, ANYWAY...
AND, KANNA?

YEAH, I THINK I MIIIIGHT BE LEAVING, CONSIDERING THAT RECONSTRUCTION IS GOING PRETTY WELL AND BECAUSE I WANT A MEANINGFUL RELATIONSHIP WITH SOMEBODY WHO LIKES ME.

February 19th, 2008

OH SWEET GOD

Share
MASTER PAKKU IS HERE FOR SEX

What The Hell Happened Last Night?
LJ Username
What did you drink?
You wake up in the morning next to: diditwithhakoda
...who is wearing: lipstick and mascara
...and rolls over to you to say: You disgusting little subby bitch...
...and then: chloroforms you
This cool quiz by joneccleston - Taken 1018 Times. </a>
Take Surveys and Get Cash!




OH GOD...I'D BE MILDLY HAPPY ABOUT THIS, EXCEPT I'M MASSIVELY HUNGOVER RIGHT NOW...AND APPARANTLY, I GOT CHLOROFORMED AS WELL. THANKS ALOT MRS. HAKODA.


...WHY DO I FEEL LIKE I FORGOT TO PUT ON THE CONDOMS I BOUGHT YESTERDAY....

February 9th, 2008

ICONS PLZ?

Share
MASTER PAKKU IS HERE FOR SEX
/NOT PAKKU....and I'm lapslocking here, sorry. no biggie.

Is anybody else who plays a minor character having trouble finding icons? Because I literally only found 1 icon of Pakku after an hour of searching all the big ATLA iconers.....help?

February 7th, 2008

WASSAAAPPP??

Share
MASTER PAKKU IS HERE FOR SEX
'SUP, FOO.  PAKKU IS IN THE HOUSE.

YOU MAY ALL WORSHIP ME NOW, THANK YOU.
Powered by LiveJournal.com